Nie jest tajemnicą, że coraz więcej firm zaczyna odczuwać poważne konsekwencje panującej obecnie pandemii. Przedsiębiorcy zaczynają więc poszukiwać rozwiązań, które pozwolą postawić firmę na nogi albo chociaż utrzymać względnie stabilny poziom płynności finansowej. W międzyczasie Internet zalała fala memów, prześmiewczych obrazków i filmików na temat zdrowotnych właściwości alkoholu i konieczności odkażania się dla zminimalizowania ryzyka zarażenia koronawirusem SARS-Cov-2.
Jedną z branż, która boryka się z szeregiem problemów jest branża gastronomiczna, a wraz z nią rynek napojów alkoholowych. Wśród przedsiębiorców z tej właśnie branży, zaczęło pojawiać się coraz więcej pomysłów na to jak radzić sobie z firmowym kryzysem (sprzedaż alkoholu w internecie). Nas jako kancelarię prawną zainteresowały w szczególności dwa z nich, a mianowicie: